close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מדריך לאיטום הגג ע"י איש מקצוע מנוסה

מערכת שורשכו ניסן, תשעו04/05/2016

יש כמה דרכים לאטום נזילת מים מהגג וכול מקרה יהיה לגופו ולפי דעת איש המקצוע

תגיות:

אם יש רטיבות בקירות והמים מחלחלים מהגג לתוך קירות הבית בחורף, יש לוודא את איטום הגג באופן דחוף. קירות רטובים ומתקלפים יכולים לעשות נזק לא רק לבית אלה גם למי שגר בו. פטריות שנוצרות מעובש ורטיבות הם סכנה לנשימה ולקירור הבית. יש להזמין איש מקצוע שיטפל לכם בגג ויאטום לכם את הנזילה. יש כמה דרכים לאטום נזילת מים מהגג וכול מקרה יהיה לגופו ולפי דעת איש המקצוע.

סוגי אטימות:

  1. איטום ביריעות ביטומניות: אם הגג שלכם שטוח וחשוף, אז השיטה הנפוצה ביותר לאיטום גגות הם יריעות ביטומניות. היריעות מתאימות לגגות בטון או גגות המצופים בזפת ופחות לגגות בעלי איטום אקרילי ישן.
  2. זיפות חם: אם הגג שלכם מצופה בזפת ישן, אז זיפות חם יכול להיות פתרון לאטימות הגג. כאשר הגג וחומר האיטום עשויים מאותו חומר, הם גם יתפסו יותר חזק מאשר חומרים שונים. אמנם איטום בזפת חם זה קצת מיושן אך עדיין אוטם טוב וגם כן נפוץ אצל בעלי מקצוע.
  3. איטום במריחת איטום חומרים אקריליים: את החומרים מורחים על שכבת בטון וחשוב שהגג לא יהיה בעל שיפועים גדולים, כאלה שיגרמו לשלוליות באזור האיטום עם החומר וזאת מפני שהחומרים האקרליים הם על בסיס מים והם מעבדים מהאפקטיביות שלהם באזור של מים עומדים.

מתי להזמין איש מקצוע:

לכול נזילה יש את הסימנים הראשונים שלה ויש לשים לב לכול שינוי שקורה בקירות הבית. לא כול נזילה מהגג היא בהכרח בגלל העונה הגשומה ולפעמים זה יכול להיות משהו אחר. אם אתם יכולים, עלו לגג ובדקו מאיפה מגיעה הנזילה ואת המקור שלה. בדקו שאין מקווה מים עומדים ואפילו בדקו נזילות מהמזגן. אם אין משהו הנראה לעין, יכול להיות שלא מדובר בנזילה מהגג אלה אולי בפיצוץ צינורות מים. כאשר יודעים וגם כאשר לא יודעים מאיפה הנזילה יש להזמין חברת איטום גגות בהתאם לסוג הנזילה. חשוב מאוד לא לחכות אם הטיפול בנזילות שכן, אתם לא יודעים מה חומרת הנזילה והיא יכולה להיות חזקה והנזק יהיה גדול יותר במהירות.

איך להחליט איזה בעל מקצוע להזמין:

איטום גגות זה עסק רציני ואתם צריכים איש מקצועי בעל ניסיון וותק. כדאי לבדוק המלצות על האיש או החברה שאיתה הוא עובד ולראות שאכן מדובר באדם אמין ומקצועי. שימו לב שהמחיר לא נמוך מדי ולא גבוה מדי. בדקו מה המחיר הממוצע ותחליטו לגביו. מחיר נמוך מדי צריך לעלות לכם נורה אדומה כמו גם מחיר גבוה מדי. דבר חשוב נוסף שמשפיע על המחיר זה החומרים שאיתם עובד איש המקצוע או החברה. חומרים טובים ואמינים תמיד יהיו עדיפים על פני חומרים זולים ולא מוכרים. איטום גגות חשוב לעשות לפני החורף ואפילו רק לבדוק את הגג ולראות שהכול בסדר.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה